PrimoPartner® jest to nowoczesny multibranżowy program lojalnościowy, dzięki któremu część środków wydanych na zakupy w placówkach objętych programem wraca z powrotem do Kilenta Konsumenta w postaci punktów. Punkty są rejestrowane na magnetycznych kartach lojalnościowych. Zgromadzonymi punktami Konsument może dokonywać płatności za zakupy w placówkach objętych programem lojalnościowym PrimoPartner® bądź wymieniać je na atrakcyjne nagrody rzeczowe.
Konsument Klient dokonując zakupu w placówce objętej programem PrimoPartner® otrzymuje punkty, które rejestrowane są na karcie lojalnościowej na konto karty zarejestrowanej w programie punkty. Punkty PrimoPartner® mają stałą wartość 1pkt = 10 groszy. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów Konsument może nimi zapłacić za dokonane zakupy je wymienić na bon (min. 200 punktów) lub wymienić je na nagrodę rzeczową dostępną w programie.
Nagrody w programie można realizować na dwa sposoby. Pierwszy sposób to wymiana punktów z karty bezpośrednio przy kasie w placówce objętej programem. W tym wypadku można wymienić punkty z karty na Bon towarowy (zawsze przy kasie) lub nagrodę rzeczową jeśli dana placówka oferuje taką możliwość na miejscu. Drugim sposobem jest wymiana punktów na nagrody za pośrednictwem witryny www.primopartner.pl. W tym przypadku należy zarejstrować kartę w programie, zaakceptować warunki wysyłki oraz zalogować się w witrynie programu.
Uczestnikiem programu może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat i posiada, co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, zamieszkuje na terytorium Polski i dokonuje transakcji w sieci Placówek Handlowych objętych Programem Lojalnościowym PrimoPartner®.
Program lojalnościowy PrimoPartner® jest ogólnodostępnym otwartym programem oferowanym przez spółki PrimoPartner i Kar-Tel. Jest nowoczesną multibranżową platformą wsparcia dystrybucji.
Oferta dostępna jest dla wszystkich partnerów, którzy chcą zaoferować swoim klientom mało skomplikowany, ale bardzo skuteczny i praktycznie bezpłatny program lojalnościowy oparty na zbieraniu punktów za dokonane zakupy. Rejestracja punktów odbywa się za pomocą terminala PrimoPartner bądź Kar-Tel oraz karty lojalnościowej wydanej uczestnikowi programu.
Proszę o sprawdzenie czy przeglądarka internetowa jest zaktualizowana? Lub skorzystanie z przeglądarki internetowej np. Mozilla Firefox
Proszę poprosić sprzedawcę o wydanie nowej karty. Po otrzymaniu karty (i warunkiem że zgubiona karta została wcześniej zarejestrowana) należy wysłać informację na adres e-mail info@primopartner.pl z prośbą o przelanie punktów oraz danymi (imię, nazwisko, rok urodzenia, adres zamieszkania, nowy numer karty). Jeśli poprzednia karta została prawidłowo zarejestrowana to otrzymają Państwo informację zwrotną e-mail że punkty zostały przelane na wskazany numer karty.
Prawdopodobnie kilkakrotnie wysłali państwo zapytanie na swój adres e-mail. Po wysłaniu nowego linku aktywującego każdy poprzedni staje się nieaktualny, należy w takiej sytuacji odczekać kilka minut, odebrać najświeższą wiadomość wysłaną z primopartner i wtedy potwierdzić adres e-mail klikając w zamieszczonego w wiadomości linka (ignorując poprzednie).
Proszę wysłać na adres e-mail info@primopartner.pl zapytanie o poprawność przypisanego EKODu (podając EKOD oraz numer karty).
Wszelkie prawa zastrzeżone PrimoPartner® 2013