Komunikat 1
WYDAWANIE KART MAGNETYCZNYCH Z MAGAZYNU PRIMOPARTNER
Niniejszym przedstawiamy Ofertę Handlową dla stałych Partnerów Programu Lojalnościowego PrimoPartner. Poniższe warunki dotyczą wydawania kart magnetycznych z magazynu PrimoPartner dla Partnerów Programu i wejdą w życie od dnia 27 sierpnia 2014 r.
Wydawanie kart magnetycznych
Od dnia 27 sierpnia 2014 r. wydawanie lojalnościowych kart magnetycznych odbywać się będzie na opisanych poniżej zasadach:
- Warunkiem składania zamówień na lojalnościowe karty magnetyczne jest posiadanie aktywnej umowy w Programie Lojalnościowym PrimoPartner.
- Zamówienia na karty magnetyczne można składać za pośrednictwem telefonu pod numerem (32) 238 53 00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adres: info@primopartner.pl.
- Minimalna ilość kart, jaką można jednorazowo zamówić wynosi 50 (słownie: pięćdziesiąt) sztuk. Koszt dostawy kart ponosi PrimoPartner.
- Opłata za każdą zamówioną kartę wynosi 1 (słownie: jeden) złoty netto płatne po dostarczeniu kompletu kart i wystawieniu przez PrimoPartner faktury.
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 21 dni roboczych .
Komunikat 2
WYSYŁKA PROMOCYJNYCH WIADOMOŚCI SMS
Niniejszym przedstawiamy Ofertę Handlową dla stałych Partnerów Programu Lojalnościowego PrimoPartner. Poniższe warunki, dotyczące wysyłki promocyjnych wiadomości SMS, wejdą w życie od dnia 1 września 2014 r.
Wysyłka promocyjnych wiadomości SMS
Od dnia 1 września 2014 r. PrimoPartner wprowadza płatną usługę wysyłki promocyjnych wiadomości SMS do klientów, którzy pobrali karty lojalnościowe w sklepach Partnerów, zostali prawidłowo zarejestrowani oraz podali w formularzu rejestracyjnym prawidłowy numer telefonu komórkowego.
- Warunkiem złożenia zamówienia na wysłanie promocyjnej wiadomości tekstowej jest posiadanie aktywnej umowy w programie PrimoPartner.
- Zamówienia wysyłki promocyjnej wiadomości SMS należy składać za pośrednictwem telefonu pod numerem (32) 238 53 00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adres: info@primopartner.pl.
- Wiadomości są wysyłane na numery telefonów zgłoszone przez Partnera w ramach rejestracji klientów Podmiotu.
- Na żądanie Partnera, PrimoPartner poinformuje Partnera o ilości klientów w bazie z zarejestrowanymi numerami telefonów i szacunkowym koszcie wysyłki wiadomości.
- Aplikacja wysyłająca promocyjne wiadomości SMS automatycznie odrzuca wysyłkę komunikatu na numery telefonów stacjonarnych.
- Aplikacja wysyłająca promocyjne wiadomości SMS weryfikuje numery telefoniczne pod kątem aktywności w systemie operatorów telefonii komórkowej i nie wysyła wiadomości na numery nieaktywne w systemach operatorów GSM.
- Zlecenie wysyłki promocyjnej wiadomości SMS realizowane jest w terminie do 24 godzin od złożenia zamówienia chyba, że Partner zleci wysyłkę w dłuższym terminie realizacji.
- Zlecenia wysyłki promocyjnej wiadomości SMS można składać wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00.
- Promocyjna wiadomość SMS winna spełniać poniższe wymagania:
- Długość wiadomości – maksymalnie 134 znaki,
- Wiadomość nie może zawierać polskich znaków diakrytycznych: ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś , ź, ż.
- Znaki przestankowe (typu kropka, przecinek, wykrzyknik) oraz spacje są zaliczane jako znak.
- PrimoPartner nie ponosi odpowiedzialności za treść wiadomości zleconej do wysyłki.
- Opłata za wysyłkę promocyjnej wiadomości SMS na jeden numer telefonu wynosi 0,08 złotych (słownie: osiem groszy) płatne na podstawie faktury wystawianej przez PrimoPartner na koniec każdego miesiąca.