W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług oraz w celach statystycznych. Nie gromadzimy danych personalnych. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w przeglądarce. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w każdej chwili w swojej przeglądarce internetowej.

Komunikaty dla partnerów programu PrimoPartner®

Komunikaty i ogłoszenia dla placówek i partnerów programu.

Komunikat 1

WYDAWANIE KART MAGNETYCZNYCH Z MAGAZYNU PRIMOPARTNER

Niniejszym przedstawiamy Ofertę Handlową dla stałych Partnerów Programu Lojalnościowego PrimoPartner. Poniższe warunki dotyczą wydawania kart magnetycznych z magazynu PrimoPartner dla Partnerów Programu i wejdą w życie od dnia 27 sierpnia 2014 r.
 
Wydawanie kart magnetycznych
Od dnia 27 sierpnia 2014 r. wydawanie lojalnościowych kart magnetycznych odbywać się będzie na opisanych poniżej zasadach:

  1. Warunkiem składania zamówień na lojalnościowe karty magnetyczne jest posiadanie aktywnej umowy w Programie Lojalnościowym PrimoPartner.
  2. Zamówienia na karty magnetyczne można składać za pośrednictwem telefonu pod numerem  (32) 238 53 00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adres: info@primopartner.pl.
  3. Minimalna ilość kart, jaką można jednorazowo zamówić wynosi 50 (słownie: pięćdziesiąt) sztuk. Koszt dostawy kart ponosi PrimoPartner.
  4. Opłata za każdą zamówioną kartę wynosi 1 (słownie: jeden) złoty netto płatne po dostarczeniu kompletu kart i wystawieniu przez PrimoPartner faktury.
  5. Czas realizacji zamówienia wynosi do 21 dni roboczych .


Komunikat 2

WYSYŁKA PROMOCYJNYCH WIADOMOŚCI SMS

Niniejszym przedstawiamy Ofertę Handlową dla stałych Partnerów Programu Lojalnościowego PrimoPartner. Poniższe warunki, dotyczące wysyłki promocyjnych wiadomości SMS, wejdą w życie od dnia 1 września 2014 r.
 
Wysyłka promocyjnych wiadomości SMS
Od dnia 1 września 2014 r. PrimoPartner wprowadza płatną usługę wysyłki promocyjnych wiadomości SMS do klientów, którzy pobrali karty lojalnościowe w sklepach Partnerów, zostali prawidłowo zarejestrowani oraz podali w formularzu rejestracyjnym prawidłowy numer telefonu komórkowego.

  1. Warunkiem złożenia zamówienia na wysłanie promocyjnej wiadomości tekstowej jest posiadanie aktywnej umowy w programie PrimoPartner.
  2. Zamówienia wysyłki promocyjnej wiadomości SMS należy składać za pośrednictwem telefonu pod numerem (32) 238 53 00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adres: info@primopartner.pl.
  3. Wiadomości są wysyłane na numery telefonów zgłoszone przez Partnera w ramach rejestracji klientów Podmiotu.
  4. Na żądanie Partnera, PrimoPartner poinformuje Partnera o ilości klientów w bazie z zarejestrowanymi numerami telefonów i szacunkowym koszcie wysyłki wiadomości.
  5. Aplikacja wysyłająca promocyjne wiadomości SMS automatycznie odrzuca wysyłkę komunikatu na numery telefonów stacjonarnych.
  6. Aplikacja wysyłająca promocyjne wiadomości SMS weryfikuje numery telefoniczne pod kątem aktywności w systemie operatorów telefonii komórkowej i nie wysyła wiadomości na numery nieaktywne w systemach operatorów GSM.
  7. Zlecenie wysyłki promocyjnej wiadomości SMS realizowane jest w terminie do 24 godzin  od złożenia zamówienia chyba, że Partner zleci wysyłkę w dłuższym terminie realizacji.
  8. Zlecenia wysyłki promocyjnej wiadomości SMS można składać wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00.
  9. Promocyjna wiadomość SMS winna spełniać poniższe wymagania:
  1. PrimoPartner nie ponosi odpowiedzialności za treść wiadomości zleconej do wysyłki.
  2. Opłata za wysyłkę promocyjnej wiadomości SMS na jeden numer telefonu wynosi 0,08 złotych (słownie: osiem groszy) płatne na podstawie faktury wystawianej przez PrimoPartner na koniec każdego miesiąca.


Menu
Strefa Klienta
Strefa Partnera

Primo Partner

Kontakt

PrimoPartner® Spółka z o.o.
ul. Henryka Sienkiewicza 13
44-100 Gliwice
tel. +48 32 238 53 00
info@primopartner.pl
marketing@primopartner.pl


Wszelkie prawa zastrzeżone PrimoPartner® 2013