Strona 1 z 11
(Wersja Regulaminu Aplikacji MenuKibica obowiązująca od dnia 19.10.2023 roku)
Regulamin Aplikacji Mobilnej
MenuKibica
Rozdział I.
POSTANOWIENIA WSTĘPNE.
1.1 Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Aplikacji MenuKibica.
Podmiotem udostępniającym Aplikację MenuKibica jest spółka pod firmą
Dragon Event sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (70-881), ul.Wolframowa, nr 17,
NIP: 8172200858, REGON: 389043500, KRS: 0000903435.
1.2 Każdy Użytkownik Aplikacji MenuKibica zobowiązany jest do dokładnego
zapoznania się niniejszym regulaminem (dalej „Regulamin”) oraz do
zaakceptowania jego treść. Do rozpoczęcia korzystania z Usług znajdujących się
w Aplikacji MenuKibica niezbędne jest złożenia przez Użytkownika
oświadczenia o zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu oraz
Regulaminu danej Usługi i akceptacji ich treści.
1.3 Wybranie przez Użytkownika przycisku „Akceptuję” oznacza, że wszystkie
przekazane mu informacje jasne, zrozumiałe. W przypadku jakichkolwiek
wątpliwości, Użytkownik w każdym czasie ma prawo zwrócenie się do Dragon
Event w celu wyjaśnienia tych wątpliwości. Użytkownik w tym celu może
kontaktować się z Dragon Event pod następującym numerem telefonu:
500898655 oraz za pośrednictwem poczty email: biuro@dragonevent.pl
1.4 Pobranie i korzystanie z Aplikacji MenuKibica jest bezpłatne.
1.5 Aplikacja MenuKibica instalowana jest na urządzeniu mobilnym Użytkownika
(smartphone lub inne urządzenie mobilne), które posiada dostęp do sieci
Internet.
1.6 Użytkownik Aplikacji MenuKibica zobowiązany jest do upewnienia się,
posiadane przez niego oprogramowanie oraz samo urządzenie mobilne na
którym instalowana jest Aplikacja MenuKibica spełnia niezbędne wymagania
techniczne dla poprawnego działania Aplikacji MenuKibica.
1.7 W przypadku korzystania przez Użytkownika z oprogramowania bądź urządzeń
mobilnych nie spełniających minimalnych wymagań, czy parametrów
technicznych odpowiedzialność Dragon Event zostaje wyłączona.
Strona 2 z 11
1.8 Dragon Event zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania dostępu do
Usług udostępnionych w Aplikacji MenuKibica w związku z koniecznością
wprowadzenia aktualizacji, bądź z związku z prowadzonymi czynnościami
modernizacyjnymi lub usuwaną awarią. W przypadku jak w zdaniu powyżej
Dragon Event powiadomi o przewidywanych utrudnieniach i czasie ich trwania
za pomocą:
a) wiadomości e-mail oraz
b) wiadomości sms lub
c) wiadomości „PUSH”;
1.9 Dragon Event ma prawo do zablokowania Użytkownikowi dostępu do Aplikacji
z przyczyn związanych z bezpieczeństwem, w przypadku zidentyfikowania:
a) próby łamania zabezpieczeń;
b) próby wykradania danych;
c) korzystania z aplikacji w sposób sprzeczny z prawem bądź niniejszym
Regulaminem;
1.10 Odpowiedzialność Dragon Event zostaje wyłączona, w przypadku gdy brak
dostępu do Aplikacji został wywołany przez Użytkownika lub dostawcę usług
telekomunikacyjny.
1.11 Szczegółowe warunki innych usług świadczonych przez Dragon Event, które nie
zostały uregulowane w ramach Regulaminu, zostały określane w odrębnych
regulaminach, dedykowanych dla tych usług.
Rozdział 2.
PODSTAWOWE DEFINICJE W REGUALMINIE.
2.1 Akceptant Dragon Event lub podmiot który jest stroumowy z Dragon Event
na podstawie, której Użytkownik nabywa towary lub usługi oferowane przez ten
podmiot za pośrednictwem Aplikacji MenuKibica.
2.2 Aplikacja oznacza aplikację mobilną dedykowaną dla systemów iOS oraz
Android. Po pobraniu i zainstalowaniu Aplikacji na urządzeniu mobilnym
Użytkownika, Użytkownik uzyskuje dostęp do Usług. Korzystanie z Aplikacji
MenuKibica jest bezpłatne.
2.3 Autoryzacja oznacza zgodę Użytkownika na przeprowadzenie Płatności.
Strona 3 z 11
2.4 BOK czynne od poniedziałku do piątku godziny 8.00 do godziny 16.00.
Kontakt telefoniczny do BOK 500898655 , email: biuro@dragonevent.pl
2.5 Konto MenuKibica oznacza konto Użytkownika utworzone w Aplikacji;
2.6 Płatność - płatność za towary lub usługi nabywane od Akceptantów;
2.7 Regulamin niniejszy Regulamin Aplikacji MenuKibica;
2.8 Rejestracja proces, w którym Użytkownik zakłada konto w Aplikacji
MenuKibica;
2.9 Reklamacja - wystąpienie skierowane do Dragon Event, w którym Użytkownik
zgłasza zastrzeżenia dotyczące funkcjonowania Aplikacji.
2.10 Umowa umowa zawierana na czas nieokreślony pomiędzy Użytkownikiem i
Dragon Event, której przedmiotem jest świadczenie przez Usług zgodnie z
postanowieniami Regulaminu;
2.11 Usługi – usługi świadczone na rzecz Użytkownika na podstawie Regulaminu;
2.12 Użytkownik - osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do
czynności prawnych, która skutecznie ukończyła procedurę Rejestracji.
Użytkownikiem może zostać:
a) osoba fizyczna, która ukończyła 18 (osiemnaście) lat i posiada pełną zdolność
do czynności prawnych;
b) osoba fizyczna, która ukończyła 13 (trzynasty) rok życia, ale nie ukończyła 18
(osiemnastu) lat i posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności
prawnych, pod warunkiem potwierdzenia ważności Umowy przez
przedstawiciela ustawowego tej osoby.
Rozdział 3.
REJESTRACJA I UTWORZENIE KONTA
3.1 Korzystanie z Aplikacji MenuKibica możliwe jest po zakończeniu procesu
rejestracji Użytkownika. Dragon Event zastrzega sobie prawo do odmowy
rejestracji Użytkownika, przy czym odmowa taka zawsze będzie uzasadniona
ważnymi przyczynami.
3.2 Użytkownik rejestruje się w Aplikacji i tworzy Konto podając następujące dane:
a) Imię i Nazwisko;
b) numer telefonu;
Strona 4 z 11
c) adres poczty elektronicznej;
3.3 Oprócz informacji, o których mowa w pkt 3.2 powyżej Użytkownik może zostać
poproszony o podanie dodatkowych informacji, według określonych w Aplikacji
procedur.
3.4 W czasie rejestracji Użytkownik proszony jest o nadanie hasła.
3.5 Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że dane uwierzytelniające dostęp do
Aplikacji MenuKibica mają charakter poufny.
3.6 W wyniku ukończenia procesu rejestracji pomiędzy Użytkownikiem a Dragon
Event zostaje zawarta Umowa.
3.7 W przypadku osoby fizycznej, która ukończyła 13 lat, a nie ukończyła 18 roku
życia przedstawiciel ustawowy tej osoby powinien w możliwie najkrótszym
czasie od momentu Rejestracji potwierdzić zawarcie Umowy przez
Użytkownika. W tym celu, przedstawiciel ustawowy powinien niezwłocznie
skontaktować się z BOK, który udzieli dalszych instrukcji, lub przedłożyć
Dragon Event stosowne oświadczenie w tym przedmiocie. Dragn event może
wyznaczyć przedstawicielowi Użytkownika odpowiedni termin do
potwierdzenia Umowy.
3.8 Osoba ograniczona w zdolności do czynności prawnych może sama potwierdzić
Umowę po uzyskaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Rozdział 4.
BEZPIECZEŃSTWO. ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z
APLIKACJI
4.1 Użytkownik obowiązany jest dbać o bezpieczeństwo urządzenia mobilnego na
którym zainstalowana jest Aplikacja. Użytkownik zobowiązuje się:
a) do pobierania aplikacji wyłącznie z zaufanych źródeł (Google Pay lub App
Store);
b) w przypadku utraty urządzenia mobilnego do usunięcia go z listy zaufanych
urządzeń oraz niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Dragon Event w
celu zablokowania dostępu do Aplikacji;
c) do nieujawniania danych uwierzytelniających logowanie do Aplikacji
osobom nieuprawnionym;
Strona 5 z 11
d) do powstrzymania się od podejmowania działań, które mogą powodować
nieprawidłowe działanie Aplikacji;
e) do stosowanie się do zaleceń oraz rekomendacji wydawanych przez Dragon
Event, a dotyczących bezpieczeństwa korzystania z urządzeń mobilnych na
których zainstalowana jest Aplikacja.
4.2 Użytkownika obciążają transakcje (płatności) dokonane za pośrednictwem
Aplikacji przez osoby, którym Użytkownik udostępnił dane do logowania, bądź
dane uwierzytelniające.
4.3 Użytkownika obciążają nieautoryzowane transakcje (płatność) jeżeli
doprowadził do nich umyślnie albo umyślnie lub w skutek rażącego niedbalstwa
naruszył obowiązki, o których mowa w pkt 4.1 powyżej.
4.4 W celu zwiększenia bezpieczeństwa w korzystaniu z Aplikacji, zaleca się:
a) aby Użytkownik nie udostępniał urządzenia mobilnego na którym
zainstalowana jest aplikacja osobom nieuprawnionym;
b) korzystał z aktualnego oprogramowania antywirusowego;
c) na bieżąco zaznajamiał się z komunikatami dotyczącymi bezpieczeństwa;
d) nie otwierał e-maili od nieznanych nadawców;
e) nie klikał w linki przesyłane w wiadomościach e-mail;
f) nie używał funkcji automatycznego zapamiętywania danych służących do
logowania;
4.5 Blokada Aplikacji: Zablokowanie Aplikacji przez Użytkownika może zostać
dokonane:
a) na wniosek Użytkownika złożony w BOK;
b) poprzez przekroczenie limitu prób błędnego logowania do Aplikacji;
c) poprzez przekroczenie limitu błędnych prób wprowadzenia kodu SMS;
4.6 Zablokowanie Aplikacji przez Dragon Event może zostać dokonane:
a) w przypadku korzystania z Aplikacji w sposób sprzeczny z przepisami prawa;
b) w przypadku korzystania z Aplikacji w sposób sprzeczny z Regulaminem;
c) w przypadku podejmowania przez Użytkownika działań, które mogą
destabilizować pracę Aplikacji.
Strona 6 z 11
4.7 Wszystkie problemy związane z uzyskaniem dostępu do Aplikacji jak również
wszystkie problemy techniczne Użytkownik może zgłaszać za pośrednictwem
Biura Obsługi Klienta (BOK).
4.8 Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Usług w tym z Aplikacji
stosownie do zasad wynikających z postanowień Regulaminu, powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, jak również zasad współżycia społecznego.
4.9 Użytkownik zobowiązany jest do ochrony swoich danych uwierzytelniających, w
szczególności hasła, w taki sposób, aby uniemożliwić dostęp do nich osobom
nieuprawnionym.
4.10 W przypadku ujawnienia lub podejrzenia ujawnienia osobom nieuprawnionym
danych, o których mowa w pkt 4.6 Regulaminu, Użytkownik powinien
samodzielnie podjąć działania zmierzające do zmiany danych umożliwiających
dostęp do Aplikacji lub kontaktując się z BOK zlecić blokadę dostępu.
4.11 W przypadku stwierdzenia utraty, kradzieży, przywłaszczenia, naruszenia
indywidualnych zabezpieczeń lub innego nieuprawnionego użycia Aplikacji (np.
poprzez wejście przez osobę nieuprawnioną w posiadanie loginu i hasła
umożliwiającego dostęp do Aplikacji lub urządzenia, na którym zainstalowana
jest Aplikacja), Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia
takich okoliczności poprzez kontakt z BOK.
4.12 Dragon Event nie ponosi odpowiedzialności za utratę przez Użytkownika
Punktów w przypadku, gdy zmiana hasła zostanie zainicjowana i link do zmiany
hasła zostanie wysłany na adres poczty elektronicznej skonfigurowanej z
utraconym przez Użytkownika urządzeniem, na którym zainstalowana jest
Aplikacja i automatycznie odbierana jest poczta przychodząca, która umożliwia
zapoznanie się z treścią wiadomości e-mail przez osoby nieuprawnione lub gdy
zmiana Kodu PIN będzie dokonana przez osobę nieuprawnioną.
Rozdział 5.
ZASADY DOTYCZĄCE WSPÓŁRACY Z AKCEPTANTAMI
5.1 Zasady oraz warunki współpracy pomiędzy Akceptantem, a Użytkownikiem, w
tym zasady dotyczące zgłaszania reklamacji, co do usług lub towarów nabytych
od tych Akceptantów regulują umowy zawarte pomiędzy Użytkownikiem i
danym Akceptantem.
5.2 Odpowiedzialność Dragon Event z tytułu odmowy przyjęcia płatności,
niewykonania lub też nienależytego wykonania umowy przez danego
Akceptanta jest wyłączona.
Strona 7 z 11
Rozdział 6.
OPŁATY I PROWIZJE I ICH ZMIANA
6.1 Dragon Event nie pobiera opłat za korzystania ze środków porozumiewania s
na odległość w związku z korzystaniem z Aplikacji. Użytkownik może być
obowiązany do zapłaty takich kosztów innym podmiotom według cennika
dostawcy usług telekomunikacyjnych.
Rozdział 7.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ. ROZWIĄZYWANIE SPORÓW. REKLAMACJE.
7.1 W granicach i na zasadach powszechnie obowiązującego prawa Dragon Event
ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania
Umowy.
7.2 Dragon Event nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie Umowy, w sytuacji, gdy powodem nie wykonania lub nienależytego
Umowy jest siła wyższa.
7.3 Odpowiedzialność Dragon Event zostaje wyłączona w przypadku niewykonania
Umowy z sytuacji, gdy nie wykonanie Umowy następujące na skutek orzeczenia
właściwego organu, przepisów powszechnie obowiązującego prawa, które
uprawniają Dragon Event do odmowy wykonania Umowy.
7.4 Dragon Event nie ponosi odpowiedzialności za:
a) powstałe u Użytkownika szkody, a wynikające z nieprzestrzegania przez
Użytkownika zasad bezpieczeństwa;
b) następstwa wynikające funkcjonowanie urządzenia telekomunikacyjnych,
jeżeli Dragon Event nie miała wpływu na funkcjonowanie tych urządzeń;
c) brak realizacji dyspozycji Użytkownika w zakresie w jakim brak realizacji
dyspozycji Użytkownika wynika z podania przez Użytkownika niepełnych
informacji, bez których Dragon Event nie może zrealizować tej dyspozycji.
7.5 Użytkownik uprawniony jest do złożenia reklamacji w zakresie
nieautoryzowanych, nieprawidłowo wykonanych, niewykonanych bądź
Strona 8 z 11
nieprawidłowo zainicjowanych dyspozycji niezwłocznie, nie później jednak niż
w terminie 13 miesięcy od daty transakcji, która jest kwestionowana.
7.6 Użytkownik ma prawo do składania reklamacji:
a) ustnej:
osobiście w siedzibie Dragon Event,
telefonicznie na numer BOK;
b) pisemnej:
przesyłką pocztową na adres siedziby Dragon Event,
za pomocą wiadomości e-mail przesłanej na adres biuro@dragonevent.pl
7.7 Użytkownik zobowiązany jest do wskazania w Reklamacji:
a) swojego imienia i nazwiska;
b) adresu do korespondencji;
c) opisania co jest przedmiotem składanej przez Użytkownika Reklamacji;
d) innych danych i informacji, które Użytkownik uznaje za istotne w związku ze
składaną Reklamacją;
7.8 Dragon Event zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Użytkownika o
uzupełnienie Reklamacji, w tym o dodatkowe informacje lub dokumenty, w
przypadku, gdy Reklamacja złożona przez Użytkownika nie zawiera wszystkich
niezbędnych danych.
7.9 Dragon Event zobowiązuje się do udzielania odpowiedzi na zgłoszoną przez
Użytkownika Reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania
kompletnej Reklamacji.
7.10 Użytkownicy będący Konsumentami mają prawo zwrócenia się o pomoc do
miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumenta.
Rozdział 8.
ZAKOŃCZENIE OBOWIĄZYWANIA UMOWY
8.1 Dragon Event jest uprawniona do rozwiązania Umowy z Użytkownikiem za 1
miesięcznym okresem wypowiedzenia, w przypadku:
Strona 9 z 11
a) wejścia w życie przepisów prawa bądź wydania przez właściwy organ ostatecznej
decyzji lub orzeczenia, skutkujących koniecznością zaprzestania prowadzenia
działalność przez Dragon Event,
b) wejścia w życie przepisów prawa bądź wydania przez właściwy organ ostatecznej
decyzji lub orzeczenia rodzących po stronie Dragon Event obowiązek
wypowiedzenia Umowy,
c) naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu przez Użytkownika.
8.2 Użytkownik jest uprawniony do rozwiązania Umowy z Dragon Event w trybie
natychmiastowym bez zachowania okresów wypowiedzenia. Oświadczenie woli
klienta o rozwiązaniu Umowy może zostać złożone w formie pisemnej lub na
innym trwałym nośniku informacji.
8.3 Dragon Event zachowuje także prawo do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem
natychmiastowym w przypadku stwierdzenia, że ytkownik nie przestrzega
zasad korzystania z Aplikacji, a także w przypadku, gdy wypowiedzenie Umowy
nastąpiło z powodów, o których mowa w pkt 8.1
Rozdział 9.
ZMIANA REGULAMINU
9.1 Użytkownik ma możliwość zapoznania się z aktualną treścią Regulaminu w
Serwisie internetowym.
9.2 Dragon Event informuje Użytkownika o każdej zmianie Regulaminu poprzez:
a) wiadomość e-mail wysłaną na adres wskazany przez Użytkownika podczas
Rejestracji lub
b) wiadomość SMS wysłaną na numer telefonu wskazany przez Użytkownika
podczas Rejestracji lub
c) wiadomość typu „PUSH” wysłaną do Aplikacji zainstalowanej przez
Użytkownika.
9.3 Dragon Event udostępnia informację o zmianie Regulaminu lub Tabeli Opłat i
Prowizji również za pośrednictwem Serwisu internetowego (jeżeli dotyczy).
9.4 Dragon Event informuje Użytkownika o planowanej zmianie Regulaminu nie
później n na 1 (jeden) miesiąc przed proponowaną datą wejścia w życiem
zmian w treści Regulaminu.
Strona 10 z 11
9.5 Jeśli przed proponowana datą wejścia w życie zmian Użytkownik nie złożył
pisemnego sprzeciwu wobec zmian Regulaminu, uznaje się je za przyjęte.
9.6 Użytkownik ma prawo, przed dniem proponowanego wejścia w życie zmian
Regulaminu, wypowiedzieć Umowę bez ponoszenia opłat ze skutkiem od dnia
poinformowania Użytkownika o planowanej zmianie, nie później jednak do
dnia, w którym te zmiany zostałyby zastosowane.
9.7 W przypadku, gdy Użytkownik złoży pisemny sprzeciw wobec zmian
Regulaminu i nie dokona wypowiedzenia Umowy, wówczas Umowa wygasa w
dniu poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych zmian, bez
ponoszenia przez Użytkownika dodatkowych opłat z tego tytułu.
Rozdział 10.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
10.1 Prawem właściwym dla stosunków umownych pomiędzy Użytkownikiem a
Dragon Event jest prawo polskie.
10.2 Wszelkie spory wynikające z zawarte Umowy rozstrzygane będą przez
miejscowo właściwy sąd powszechny, ustalony na podstawie przepisów ustawy
z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. 2018 poz.
1360 ze zm.).
10.3 Umowa zawierana jest w języku polskim. Podstawowym językiem
wykorzystywanym w ramach Aplikacji, w tym w ramach kontaktu pomiędzy
Użytkownikiem a Dragon Event, jest język polski. Użytkownik wyłącznie w
ramach korzystania z Aplikacji posiada możliwość zmiany języka zgodnie z
udostępnianymi funkcjonalnościami.
Strona 11 z 11
Załącznik nr 1 do Regulaminu Aplikacji MenuKibica
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
………………………………………….
(miejscowość, data)
……………………………………………………..
(imię i nazwisko Użytkownika)
……………………………………………………..
(adres korespondencyjny Użytkownika)
Do: Dragon Event sp. z o.o.
ul. Woframowa 17
70-881 Szczecin
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Ja, niżej podpisany/a, niniejszym informuję, iż odstępuję od umowy.
……………………………………………………..
(czytelny podpis Użytkownika)
Polityka prywatności Programu Punktowego
I. Wstęp
PRIMOPARTNER spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią z siedzibą w Gliwicach (44-100)
przy ul. Henryka Sienkiewicza 13, jako administrator danych jest odpowiedzialna za
przetwarzanie Twoich danych osobowych. Wszystkie wystąpienia słów „my”, nam”, „nasz”,
itd., w niniejszej polityce prywatności odnoszą się do spółki pod firmą PRIMOPARTNER sp. z
o.o. z siedzibą w Gliwicach (dalej Primo Partner). Nasze dane kontaktowe znajdują się na
końcu niniejszej polityki. Twoja prywatność jest dla nas bardzo ważna i z zaangażowaniem
podchodzimy do ochrony Twoich danych osobowych.
II. Zakres niniejszej polityki prywatności
Niniejsza polityka prywatności odnosi się do przetwarzania Twoich danych osobowych, jeśli
jesteś uczestnikiem naszego Programu Punktowego i korzystasz z Usług w ramach Programu
Punktowego. Niniejsza polityka prywatności zawiera informacje na temat celów, w jakich
przetwarzamy Twoje dane osobowe, podmiotów, którym je udostępniamy, a także Twoich
praw związanych z danymi osobowymi.
III. Jakie kategorie danych osobowych przetwarzamy
Primo Partner przetwarza następujące kategorie danych osobowych:
a) imię i nazwisko,
b) data urodzenia,
c) płeć,
d) dane kontaktowe (adres, numer telefonu i/lub telefonu komórkowego, adres e-mail),
e) informacje o udziale w Programie Punktowym numer uczestnika, okres
uczestnictwa, saldo punktów uczestnika, termin ważności punktów,
f) hasło,
g) historia transakcji (data, rodzaj transakcji, szczegóły transakcji, zdobyte punkty)
IV. Skąd pozyskujemy dane osobowe
Primo Partner pozyskuje Twoje dane osobowe bezpośrednio od Ciebie, gdy rejestrujesz się
jako uczestnik jednego z Programów Punktowych, gdy korzystasz z Usług w ramach
Programu Punktowego, gdy korzystasz z punktów jako formy płatności.
Primo Partner otrzymuje też dane osobowe od naszych Partenerów handlowych, jeżeli
wyraziłeś na to uprzednio zgodę.
V. Co się stanie, jeśli nie przekażesz nam swoich danych osobowych
Aby zostać uczestnikiem Programu Punktowego i utrzymać ten status, musisz podać nam
dane osobowe wskazane w punkcie 3 powyżej. W związku z tym, jeśli nie podasz nam danych
osobowych, nie możemy zaoferować Ci udziału w Programie Punktowym.
VI. W jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe i jaka jest podstawa
prawna tych działań
Primo Partner przetwarza Twoje dane osobowe w celach określonych poniżej. Do każdego
celu Primo Partner musi mipodstawę prawną. Podstawą prawną może być np. (i) fakt, że
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną lub (ii) to, że Primo
Partner lub strona trzecia mają uzasadniony interes w przetwarzaniu danych osobowych, nad
którym nie przeważa Twój interes polegający na nieprzetwarzaniu danych osobowych.
W ramach każdego z celów wymienionych poniżej określa się podstawę prawną, na której
bazują działania Primo Partner:
Umożliwianie udziału w Programie Punktowym
Primo Partner wykorzystuje Twoje imię i nazwisko, dane kontaktowe, informacje o udziale
w Programie Punktowym, historię transakcji do zarządzania Twoim uczestnictwem,
zgromadzonymi i wykorzystanymi punktami, a także w celu umozliwienia świadczenia na
Twoją rzecz Usług w ramach Programu Punktowego, które zostały określone w odpowiednich
warunkach świadczenia usług. Takie przetwarzanie Twoich danych osobowych wynika z
naszych zobowiązań umownych wobec Ciebie.
Usprawnianie naszych Usług w ramach Programu Punktowego
Wykorzystujemy Twoje imię i nazwisko, dane kontaktowe, informacje o udziale w Programie
punktowym i historie transakcji do gromadzenia danych statystycznych. Robimy to z myślą
o usprawnianiu naszych Usług w ramach Programu Punktowego poprzez naprawę błędów
w systemach, szybką identyfikację i rozwiązywanie problemów, modyfikację interfejsów.
Czynności te przeprowadzamy na podstawie analizy korzystania przez Ciebie z Programu
Punktowego. Wszelkie dane osobowe wykorzystywane do usprawniania naszych Usług w
ramach Programu Punktowego podlegają agregacji w możliwie największym stopniu.
Przetwarzanie tych danych wynika z naszych uzasadnionych interesów.
Przeciwdziałanie niewłaściwemu korzystaniu z Usług w ramach
Programu Punktowego
W niezbędnym zakresie możemy wykorzystyw imiona i nazwiska, dane kontaktowe
i numery uczestnika (w zależności od przypadku), aby zapobiegać nadużyciom i oszustwom.
Przetwarzanie Twoich danych osobowych wynika z naszych uzasadnionych interesów.
Przedstawianie ofert, oferowanie zniżek i aktualizacji na podstawie
Twoich zakupów
Wykorzystujemy Twoje imię i nazwisko, dane kontaktowe i informacje o udziale w Programie
Punktowym, aby przedstawiać Ci oferty, proponować zniżki i lepsze standardy usług
w oparciu o dokonywane przez Ciebie zakupy w ramach udziału w Programie Punktowym.
Przetwarzanie tych danych wynika z naszych uzasadnionych interesów.
Marketing bezpośredni
Wykorzystujemy Twoje imię i nazwisko, dane kontaktowe i informacje o udziale w Programie
Punktowym w zakresie, w jakim przekazujesz nam takie dane osobowe podczas korzystania
z Usług w ramach Programu Punktowego, aby wysyłać newslettery, oferty oraz istotne
informacje dotyczące Programu Punktowego. Wysyłamy je pocztą, poprzez SMS, e-mailem
i przy pomocy innych form komunikacji elektronicznej. Takie przetwarzanie Twoich danych
osobowych wynika z naszych uzasadnionych interesów.
Możesz w każdej chwili zrezygnować z marketingu bezpośredniego. W takim przypadku
Primo Partner zaprzestanie wysyłania do Ciebie takich materiałów marketingu
bezpośredniego.
Rozpatrywanie reklamacji klientów oraz obrona i/lub dochodzenie
roszczeń prawnych
Dane osobowe wykorzystujemy wyłącznie do rozpatrywania reklamacji klientów, obrony
i/lub dochodzenia roszczeń prawnych. Przetwarzanie tych danych wynika z naszych
uzasadnionych interesów.
VII. Komu udostępniamy Twoje dane osobowe
Platformy reklamowe i retargetingowe, takie jak Google i Facebook
Usługodawcy, z którymi współpracujemy w zakresie prowadzenia Programu
Punktowego np. spółki zapewniające hosting witryn internetowych, rozwiązań
mailingowych, dostawcy analityki biznesowej, dostawcy rozwiązań informatycznych,
firmy organizujące wydarzenia rozrywkowe itd.
VIII. Czy przekazujemy Twoje dane osobowe poza UE/EOG
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych do krajów poza UE/EOG.
IX. Czas przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
niezbędny do realizacji umowy w ramach Programu Punktowego, w tym także po jej
wykonaniu z uwagi na możliwość skorzystania przez strony z przysługujących im praw
wynikających z umowy, a także ze względu na ewentualne dochodzenie należności
do chwili upływu terminu przedawnienia roszczeń;
do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania
danych w przypadkach przetwarzania danych osobowych Użytkownika na
podstawie odrębnej zgody;
Administrator przechowuje dane osobowe Użytkowników również w przypadku, gdy
jest to konieczne do wypełnienia ciążących na nim zobowiązań prawnych, rozwiązania
sporów, wyegzekwowania zobowiązań Użytkownika, utrzymywania bezpieczeństwa,
zapobiegania oszustwom i nadużyciom.
X. Jakie masz prawa
Poniżej znajduje się podsumowanie przysługujących Ci praw na mocy unijnych przepisów o
ochronie danych. Korzystanie z nich jest bezpłatne i możesz to zrobić listownie lub e-
mailowo, pisząc na jeden z adresów wymienionych na końcu niniejszego dokumentu. Możesz
również skorzystać z formularza kontaktowego w witrynie internetowej.
Jako uczestnik Programu Punktowego zawsze masz możliwość usunięcia lub poprawienia
przechowywanych przez nas informacji na Twój temat. W razie jakichkolwiek pytań
dotyczących Twoich praw prosimy o kontakt (dane kontaktowe znajdują się na końcu
niniejszego dokumentu).
Primo Partner ocenia zawsze, czy żądanie realizacji przysługujących praw jest zasadne. Nie
wszystkie wymienione niżej prawa są bezwzględne. Mogą obowiązywać wyjątki.
Oprócz praw określonych poniżej zawsze masz prawo do złożenia skargi do organu
nadzorczego w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Primo Partner.
a) Prawo dostępu. Masz prawo otrzymać na stosowny wniosek kopię swoich
danych osobowych przetwarzanych przez Primo Partner, a także pozyskać dodatkowe
informacje o przetwarzaniu informacji na Twój temat przez Primo Partner.
b) Prawo do sprostowania. Masz prawo do sprostowania i/lub uzupełnienia swoich
danych osobowych, jeśli są one niedokładne lub niekompletne.
c) Prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym). Masz prawo
zażądać, aby Primo Partner usunęła Twoje dane osobowe bez zbędnej zwłoki
w następujących okolicznościach:
dane osobowe nie są już niezbędne w celach, do których zostały pierwotnie pozyskane
lub w inny sposób przetwarzane
wycofałeś(-aś) zgodę na czynność przetwarzania i nie ma innej podstawy prawnej
przetwarzania;
wnosisz ważny sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych;
dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
dane osobowe muszą zostać usunięte ze względu na wymogi prawne.
d) Prawo do ograniczenia przetwarzania. Masz prawo zażądać ograniczenia
przetwarzania Twoich danych osobowych w następujących okolicznościach:
sprawdzana jest prawidłowość danych osobowych;
przetwarzanie jest niezgodne z prawem lub przestało być potrzebne do realizacji
pierwotnego celu, ale wyrażasz sprzeciw wobec usunięcia swoich danych i zamiast
tego żądasz ograniczenia ich przetwarzania;
Primo Partner nie potrzebuje już tych danych osobowych, ale one potrzebne do
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych;
wyraziłeś(-aś) sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych i jest on w tej
chwili analizowany.
e) Prawo do przeniesienia danych. W pewnych okolicznościach masz prawo do
otrzymania danych osobowych, które Cię dotyczą, a które zostały przez Ciebie
przekazane Primo Partner w celu przekazania ich innemu usługodawcy, jeżeli
przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Twojej zgody lub w celu
wykonania umowy.
f) Ogólne prawo do sprzeciwu. Masz ogólne prawo do wniesienia w dowolnym
momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, które to
przetwarzanie opiera się na uzasadnionych interesach Primo Partner. W przypadku
wniesienia sprzeciwu musimy wykazać, że mamy ważne prawnie uzasadnione
podstawy do takiego przetwarzania lub że potrzebujemy takich danych osobowych do
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych.
g) Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec marketingu bezpośredniego. Masz
prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich
danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego. W takim przypadku Primo
Partner nie będzie mogła dłużej przetwarzać Twoich danych osobowych do takich
celów.
XI. Jak możesz się z nami skontaktować
Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem następujących kanałów:
Adres: PrimoPartner sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 13, 40 155 Gliwice
Telefon : 32 238 53 00
E-mail: info@primopartner.pl
Informujemy, że wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym możesz się
kontaktować w przypadku pytań dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych.
Kontakt z naszym inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem:
iod@primopartner.pl
Page | 1
Regulamin Programu Punktowego
(wersja obowiązujaca z dnia 19.10.2023 roku)
I. Wprowadzenie.
1. Niniejszy dokument („Regulamin”) określają zasady funkcjonowania Programu Punktowego
(dalej Program lub Program Punktowy) oraz warunki uczestnictwa w Programie, w tym
zasady przyznawania uczestnikom Punktów. Celem Programu jest premiowanie i wsparcie
sprzedaży towarów z asortymentu znajdującego się w aplikacji mobilnej.
2. Program, obsługiwany jest przez Uczestników z poziomu aplikacji mobilnej MenuKibica
dostępnej na platformie ANDROID oraz IOS (do pobrania z właściwych sklepów aplikacji
mobilnych). Dostawcą aplikacji mobilnej MenuKibica jest Dragon Event sp. z o.o. z siedzibą w
Szczecinie (70-881), przy ul. Wlframowej 17, KRS: 0000903435, NIP: 8172200858, REGON:
38904350000000.
3. Program jest organizowany i zarządzany przez PIRIMOPARTNER sp. z o.o. z siedzibą w
Gliwicach (44-100) przy ul. Sienkiewicza 13, NIP: 631-262-75-39, REGON: 241870852,
zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy w Gliwicach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego, pod numerem KRS 0000382966 przy współpracy z Dragon Event sp. z o.o. z
siedzibą w Szczecinie (70-881), przy ul. Wlframowej 17, KRS: 0000903435, NIP: 8172200858,
REGON: 38904350000000.
4. Program jest prowadzony na terenie Polski i obowiązuje wyłącznie w zakresie asortymentu
znajdującego się w aplikacji mobilnej. Program trwa od dnia 20.10.2023 roku do dnia
odwołania.
5. W ramach Programu, Uczestnik może wykorzystać na zasadach opisanych w niniejszym
regulaminie punkty otrzymane od organizatora lub partnerów programu, lub zakupione przez
Uczestnika od Organizatora Programu.
6. W ramach Programu Uczestnik może uzyskać uprawnienie do odpłatnego nabycia punktów
od Organizatora na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
II. Definicje
a) Aplikacja/Aplikacja mobilna oznacza aplikację mobilną pod nazwą aplikacja mobilna
MenuKibica, przeznaczona do zainstalowania na urządzeniu mobilnym z systemem
operacyjnym Android lub IOS, za pomocą której Uczestnik uczestniczy w Programie
Punktowym.
b) BOK oznacza Biuro Obsługi Klienta z którym można się skontaktować pod numerem
telefonu: 32 238 53 00 lub przesłając wiadomość email na adres: info@primopartner.pl
c) ID unikalny kod wraz z numerem Uczestnika, przypisany do Uczestnika i jego konta w
ramach Programu Punktowego od chwili rejestracji w Aplikacji. Uczestnik może posiadać
tylko jedno konto w Aplikacji.
d) Katalog katalog towarów możliwych do nabycia w ramach Programu Punktowego.
e) Kupon specjalny znak legitymacyjny, kod QR, mający postać elektroniczną, zapisany w
Koncie Uczestnika w Aplikacji, umożliwiający odbiór nagrody.
Page | 2
f) Polityka Prywatności dokument dostępny z poziomu Aplikacji oraz na stronie
internetowej: opisujący w szczególnosci zasady przetwarzania danych osobowych
Uczestników, w zwiazku z Programem Punktowym i korzystaniem z Aplikacji.
g) Program Punktowy/Program oznacza Program Punktowy Primo Partner, którego
warunki i zasady określa niniejszy Regulamin.
h) Regulamin oznacza niniejszy Regulamin.
i) Uczestnik oznacza osobę fizyczną, która spełnia określone w Regulaminie warunki
uczestnictwa w Programie i dokona rejestracji w Aplikacji.
III. Podstawowe zasady Programu Punktowego
1. Dokonując rejestracji w Programie Punktowym Uczestnik zawiera z Organizatorem na
czas nieoznaczony umowę o uczestnictwo w Programie, treść tej umowy określa
Regulamin.
2. Uczestnictwo w Programie Punktowym jest dobrowolone. Z tytułu uczestnictwa w
Programie Punktowym, Organizator nie pobiera od Uczestników żadnych opłat.
IV. Uczestnicy
7. Uczestnikiem Programu może być każda osoba fizyczna, która:
a) ukończyła 16 lat, posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a jej
miejsce zamieszkania znajduje się na terenie Polski, przy czym w przypadku transakcji
dotyczących alkoholu lub wyrobów tytoniowych konieczne może być ukończenie 18 lat.
b) jest konsumentem w rozunieniu przepisów kodeksu cywilnego,
c) posiada aktywną skrzynkę poczty elektronicznej (e-mail) oraz zainstalowaną na swoim
urządzeniu mobilnym Aplikację.
8. Założenie konta w aplikacji oznacza przystąpienie do Programu Punktowego. Otrzymane
punkty mogą Użytkownicy wykorzystać po zarejestrowaniu w Programie, po prawidłowym
wypełnieniu i ożeniu formularza w aplikacji (jeżeli dotyczy) oraz po wyrażeniu niezbędnych
zgód dla obsługi Aplikacji oraz prowadzenia Programu Punktowego.
9. Zakończenie rejetracji i utworzenie konta jest niezwłocznie potwierdzane przez Organziatora
za pomocą wiaodmości e-mail wysłanej na adres podany podczas zakładania Konta.
10. W czasie rejestracji Uczestnik ma możliwość udzielić albo odmówić zgody na wysyłanie
wiadomości do Uczestnika bezpośrednio z poziomu Aplikacji (powiadomienia push) i/lub na
geolokalizację.Wyrażenie zgody na wysyłanie wiadomości push i/lub na geolokalizację nie
jest warunkiem udziału w Programie lub korzystania z Aplikacji.
11. Informacje dotyczące Programu Punktowego, w tym informację dotyczące istniejących
promocji, będą przesyłane do Uczestnika za pomocą wiaodmości push lub innych kanałów
(email, sms), w przypadku wyrażenia przez Uczestnika takiej zgody.
V. Przyznawanie Punktów w ramach programu Punktowego.
12. Uczestnicy programu mogą otrzymywać od organizatora lub partnerów punkty lub też mogą
dokonywać zakupu punktów od organizatora, przy czym szczegółowe warunki wykorzystania
otrzymanego lub zakupionego punktu określa niniejszy regulamin.
Page | 3
13. Organizator może przyznawać Punkty za okreslone działania lub aktywności. Informacje o
sposobie i zasadach przyznawania takich Punktów będą komunikowane za pośrednictwem
Aplikacji lub w odrębnych regulaminach.
14. Każdy 1,00 PLN odpowiada 1 Punktowi w ramach Programu Punktowego. W Programie
Punktowym obowiązują limity:
a) Jednego dnia Uczestnik może otrzymać, albo nabyć Punkty za maksymalną kwotę 500,00
PLN
b) Jednego dnia Uczestnik może dokonać zakupów za niewięcej niż równowartość 1.000,00
PLN,
c) Jednego miesiąca Uczestnik może dokonać zakupów za niewięcej niż równowartość
odpowiadającą kwocie 2000,00 PLN.
15. Ilość Punktów posiadanych przez Uczestnika widoczna jest w Aplikacji.
16. Organizator ma prawo do weryfikacji ilości Punktów posiadanych przez Uczestnika i w
przypadku stwierdzenia, że ilośc ta została naliczona w sposób sprzeczny z Regulaminem lub
nienależnie, Organizatro ma prawo do odliczenia takich Punktów.
17. Punkty wydawane z określoną datą ważności, nie dłuższą niż 12 miesięcy od czasu zakupu
lub otrzymania.
18. Punkty nie mo być wymieniane na pieniądze. Punkty mogą być przekazywane innym
Uczetnikom w sytuacji, gdy taka funkcjonalność zostaje wprowadzona do Aplikacji.
19. Punkty mogą być wykorzystane wyłącznie w aplikacji Programu, przy czym Program
rozliczając zamówienie Uczestnika Programu, w pierwszej kolejności pobiera z Konta
Uczestnika Punkty o najkrótszym okresie trwania.
20. Punkty niewykorzystane w terminie przez Uczestnika Programu nie mogą stanowić podstawy
do zamówienia usług i towarów w Programie, nie podlegają też zwrotowi lub wymianie na
inne punkty. Uczestnikowi programu, który nie wykorzystał Punktów w odpowiednim
terminie, nie przysługuje żadne roszczenie wobec Organizatora lub partnerów, niezależnie od
tego czy Punkty zostały Klientowi przyznane przez Organizatora lub Partnera, czy też Klient
dokonał zakupu Punktów u organizatora.
VI. Wykorzystanie Punktów
21. Posiadane Punkty mogą być wymienione na rzeczy, usługi, materialne lub
zdematerializowane (cyfrowe) znaki legitymacyjne wskazane w Aplikacji.
22. Punkty otrzymane od Organizatora lub Dragon Event mogą stanowić przychód i podlegać
opodatkowaniu.
23. Ze względu na wymogi bezpieczeństwa lub ograniczenia prawne niektóre Towary mogą być
dostępne tylko dla osób pełnoletnich.
VII. Dostęp do Aplikacji
Page | 4
24. Dostęp do Aplikacji jest zabezpieczony hasłem dostępu nadawanym przez Uczestnika
podczas rejestracji.
25. Hasło powinno spełniać wskazane w Aplikacji wymogi bezpieczeństwa, w szczególności w
zakresie liczby i rodzaju znaków, z których się powinno składać. Nadane w trakcie rejestracji
hasło dostępu powinno być przez Uczestnika chronione i nie powinno być udostępniane
innym osobom.
26. W przypadku zapomnienia hasła możliwe jest skorzystanie z funkcji „odzyskaj hasło”, której
wybranie powoduje przesłanie na adres e-mail przypisany do Konta Uczestnika wiadomości
e-mail z instrukcją dotyczącą zmiany hasła.
27. Po dokonaniu Rejestracji, każdorazowe logowanie następuje przy użyciu danych wskazanych
przez Uczestnika w formularzu rejestracyjnym. Zamknięcie Aplikacji, zakończenie transmisji
danych, utrata połączenia bądź wyłączenie urządzenia nie powodują automatycznego
wylogowania z Aplikacji. Wylogowania należy dokonywać używając aściwego przycisku w
menu Aplikacji.
28. W przypadku zgubienia, kradzieży lub utraty z innych przyczyn urządzenia mobilnego z
zainstalowaną Aplikacją, Uczestnik powinien niezwłocznie dokonać zgłoszenia tego faktu
Organizatorowi za pośrednictwem BOK.
29. Organizator zaleca, aby w przypadku zakończenia korzystania z danego urządzenia mobilnego
przez Uczestnika, przed przekazaniem urządzenia osobie trzeciej usunąć z niego Aplikację
poprzez jej odinstalowanie.
30. Organizator informuje, że dokłada należytej staranności w celu zapewnienia wysokiego
poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego Aplikacji i danych Uczestników. Jednakże
Organizator wskazuje, że ze względu na specyfikę technologii informatycznych w przyszłości
może zostać ujawniona podatność Aplikacji na określone zagrożenia. Z tego względu
Organizator zaleca dokonywanie aktualizacji Aplikacji oraz wskazuje, że może od czasu do
czasu wydawać komunikaty zawierające zalecenia dotyczące zasad bezpieczeństwa
związanych z korzystaniem z Aplikacji.
VIII. Przeciwdziałenie nadużyciom
31. Z ważnego powodu, jakim jest uzasadnione podejrzenie naruszenia przez Uczestnika
Regulaminu, mającego wpływ na niezasadne przyznanie Punktów lub innych korzyści w
Programie Punktowym lub polegającego na tym, że Uczestnik złożył nieprawdziwe
oświadczenie co do spełniania warunków uczestnictwa w Programie (w szczególności nie ma
ukończonego 16-go roku życia), Organizator może zablokować Konto tego Uczestnika.
32. O blokadzie Konta i jej przyczynie Organizator zawiadamia Uczestnika za pomocą komunikatu
w Aplikacji lub drogą emailową.
33. Blokada Konta następuje na czas niezbędny do wyjaśnienia sytuacji, nie dłuższy jednak niż 14
(czternaście) dni.
34. Podczas blokady Konta Uczestnik nie może zrealizować Punktów, ani w inny sposób ich
wykorzystywać, w tym przekazywać. W okresie blokady Uczestnik nie może otrzymować lub
dodać nowych Punktów.
35. Po wyjaśnieniu sprawy Organizator w zależności od ustaleń poczynionych w wyniku
przeprowadzonego postępowania wyjaśniającego może:
Page | 5
a) odblokować Konto Uczestnika i w razie, gdy podejrzenie naruszenia Regulaminu okazało
się niezasadne, w charakterze rekompensaty za zablokowanie Konta przyznać dodatkowe
Punkty Uczestnikowi;
b) odblokować konto Uczestnika z informacją, że kolejne naruszenie Regulaminu może
skutkować natychmiastowym wykluczeniem z Programu przez Organizatora;
c) Ponadto jeżeli postępowanie wyjaśniające wykaże, że w wyniku niezgodnych z
Regulaminem działań Uczestnika doszło do naliczenia nienależnych Punktów lub innych
korzyści, Organizator odblokowując konto odliczy takie nienależne Punkty lub korzyści;
d) ze skutkiem natychmiastowym wykluczyć Uczestnika z Programu informując go o
przyczynie wykluczenia;
IX. Reklamacje
36. Wszelkie reklamacje związane z Programem, mogą być zgłaszane do Organizatora za
pośrednictwem BOK według wyboru osoby składającej reklamację:
a) pocztą elektroniczną na adres e-mail: info@primopartner.pl
b) pisemnie listem przesłanym na adres: PrimoPartner sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza
13, 40-155 Gliwice.
c) Teleofnicznie: +48 32 238 53 00
37. Odpowiedź na reklamację jest udzielana niezwłocznie, w każdym wypadku najpóźniej w
terminie do 30 dni od jej otrzymania, chyba że z bezwzględnie obowiązującego przepisu
prawa wynika krótszy termin udzielenia odpowiedzi na reklamację. W przypadku reklamacji z
tytułu rękojmi odpowiedź na reklamację jest udzielana w terminie do 14 dni od jej
otrzymania.
38. Odpowiedź na reklamację jest udzielana na piśmie lub e-mailowo, w zależności od sposobu
wniesienia reklamacji.
39. Reklamacje rozpatrywane na podstawie postanowień Regulaminu oraz przepisów prawa
powszechnie obowiązującego w Polsce.
40. Reklamacje dotyczące wad towarów z asortymentu sklepu Dragon Event, odebranych w w
sklepie Dragon Event są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. W przypadku
zakupu towaru lub usługi od podmiotu trzeciego (innego niż Organizator), Organizator ponosi
wobec Uczestnika odpowiedzialność za honorowanie ważnych Punktów przez taki podmiot
trzeci. Odpowiedzialność wobec Uczestnika za jakość towarów lub usług nabywanych z
wykorzystaniem Punktów realizowanego u podmiotu trzeciego ponosi ten podmiot trzeci. W
przypadku, gdy podmiot trzeci wbrew swojemu obowiązkowi odmówił realizacji ważnych
Punktów, Uczestnik może złożyć reklamację do Organizatora poprzez BOK.
X. Rozwiązywanie sporów
41. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21
maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz
zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w
sprawie ODR w sporach konsumenckich), Organizator informuje, że pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr jest dostępna internetowa platforma ODR, służąca do
pozasądowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami mieszkającymi w Unii
Page | 6
Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej, chcącymi korzystać z
pozasądowych metod rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych
wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług.
42. Organizator informuje, że o ile taki obowiązek nie wynika z bezwzględnie obowiązujących
przepisów prawa, Organizator nie korzysta z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń
(pozasądowego rozwiązywania sporów).
43. Ponadto Organizator nie zobowiązuje się do korzystania z platformy ODR, o której mowa w
powyżej. W przypadku sporu z Organizatorem Uczestnik może zwrócić się o pomoc i poradę
do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub do organizacji konsumenckich,
takich jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Europejskie
Centrum Konsumenckie. Więcej informacji można znaleźć na stronach internetowych tych
podmiotów.
XI. Zakończenie uczestnictwa w Programie
44. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie (wypowiedzieć umowę o uczestnictwo w
Programie) w każdym czasie, bez konieczności podania przyczyny. W tym celu Uczestnik
może dokonać usunięcia swojego Konta w Aplikacji lub skontaktować się z Organizatorem
poprzez BOK (e-mailowo lub pisemnie).
45. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji tożsamości osoby zgłaszającej rezygnac z
udziału w Programie.
46. Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie z zachowaniem okresu
wypowiedzenia (wypowiedzenie umowy o uczestnictwo w Programie) z ważnej przyczyny. Za
ważną przyczynę uznaje się:
a) sytuację, w której Uczestnik nie dokonał żadnej aktywności w ramach Programu przez
okres przekraczający 1 (jeden) rok (tzw. „martwe Konto”);
b) istotne naruszenie przez Uczestnika postanowień Regulaminu w sposób, który nie
uzasadnia jednak wykluczenia z Programu ze skutkiem natychmiastowym.
47. W przypadku, o którym mowa w ust. 44,45,46 powyżej, Uczestnik może wykorzystać
zgromadzone ważne Punkty jeszcze przez 30 dni (termin wypowiedzenia) liczone od: o
a) daty dotarcia do Organizatora oświadczenia o rezygnacji z uczestnictwa w Programie; lub
b) daty powiadomienia Uczestnika o wykluczeniu z Programu.
48. Po upływie terminu wskazanego w ustępie poprzedzającym, niewykorzystane Punkty tracą
ważność i nie mogą zostać użyte (przepadają), zaś Konto Uczestnika zostaje usunięte. W
każdym wypadku zastosowanie ust. 47 nie może prowadzić do przekroczenia ostatecznego
terminu na wykorzystanie Punktów.
49. Jeżeli Uczestnik, który rezygnuje z udziału w Programie bądź zostaje wykluczony z Programu,
zażąda, aby jego Konto zostało usunięte natychmiast (bez zachowania terminu
wypowiedzenia), Organizator usuwa Konto tego Uczestnika, co powoduje utratę
niewykorzystanych Punktów i brak możliwości ich wymiany.
50. Organizator może ze skutkiem natychmiastowym wykluczyć z Programu Uczestnika
(wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym umowy o uczestnictwo w Programie), który:
a) w sposób powtarzający się (pomimo wcześniejszego upomnienia przez Organizatora) lub
rażący istotnie narusza Regulamin, co w szczególności dotyczy wpływania przez
Uczestnika w nieuczciwy sposób na przebieg Programu lub ingerowania przez Uczestnika
Page | 7
w bezprawny sposób w mechanizm Programu w celu uzyskania nienależnych Punktów
lub korzyści;
b) złożył niezgodne z prawdą oświadczenie o spełnianiu przez niego warunków uczestnictwa
w Programie, a w szczególności nie ma ukończonego 16-go roku życia.
51. O wykluczeniu z Programu Uczestnik zostaje powiadomiony przez Organizatora na adres e-
mail, ze wskazaniem przyczyny wykluczenia. W takim wypadku Uczestnik traci
niewykorzystane Punkty naliczone na jego Konto.
52. Uczestnik w każdym czasie jest uprawniony do zakończenia korzystania z Aplikacji poprzez jej
odinstalowanie z urządzenia mobilnego. Odinstalowanie Aplikacji nie powoduje rozwiązania
umowy o uczestnictwo w Programie. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z
Organizatorem lub samodzielnie usunąć swoje Konto z poziomu Aplikacji.
XII. Odstąpienie od Umowy
53. Niezależnie od uprawnienia do wypowiedzenia, Uczestnik ma prawo odstąpienia od umowy
o uczestnictwo w Programie bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia
wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy (rejestracji w Programie).
54. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Uczestnik powinien poinformować Organizatora o
swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. przesłanego listownie lub drogą
elektroniczną do BOK). W razie odstąpienia od umowy, umowę uznaje się za niezawartą. W
przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną (np. e-mailowo),
Organizator niezwłocznie potwierdzi na trwałym nośniku otrzymanie takiego oświadczenia.
Uczestnik może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego
Załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu do
odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu
wskazanego odpowiednio w ust. 53 powyżej.
55. W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. Organizator niezwłocznie, w
każdym wypadku nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Uczestnika o
odstąpieniu od takiej umowy, zwróci Uczestnikowi wartość wszelkich niewykorzystanych
Punktów, w zamian za icj anulowanie.
56. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Uczestnikowi w
przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w
szczególności zaś w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Organizator wykonał w
pełni usługę za wyraźną zgodą Uczestnika, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Organizatora utraci prawo odstąpienia od
umowy.
57. Punkty wykorzystywane na żądanie Uczestnika. Skorzystanie przez Uczestnika z Punktów
w terminie, w którym Uczestnikowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej na
odległość umowy dotyczącej Punktów, oznacza wyraźne oświadczenie Uczestnika o żądaniu
wykonania przez Organizatora w pełni usługi dotyczącej tych Punktów, skutkującym utratą
prawa odstąpienia od umowy dotyczącej tych Punktów, a w konsekwencji, w związku ze
zrealizowaniem Punktów w całości, skutkuje brakiem możliwości jch zwrotu (anulowania) i
odstąpienia od umowy dotyczącej tych Punktów.
Page | 8
XIII. Zmiana Regulaminu
58. Z ważnej przyczyny Organizator może wprowadzić zmiany do Regulaminu. Ważną przyczyną
zmiany Regulaminu jest:
a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich wykładnie stosowanej
przez uprawnione organy, mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkująca
koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany przepisów lub ich wykładni;
b) wydanie orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ
władzy publicznej, mającego bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującego
koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego orzeczenia, decyzji lub innego
podobnego aktu;
c) wprowadzenie dodatkowych możliwości uzyskiwania Punktów;
d) zapobieganie naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie nadużyciom;
e) usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu;
f) zmiana w zakresie procesu przystępowania Uczestników do Programu;
g) rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Aplikacji, jak również aktualizacja Aplikacji
skutkująca koniecznością
h) dostosowania Regulaminu do takiej aktualizacji;
i) rozszerzenie Programu na nowe platformy komunikacji;
j) zmiany w zakresie nazw, adresów lub danych firmowych wskazanych w treści
Regulaminu;
k) konieczność dostosowania wymogów technicznych wskazanych w Regulaminie do
aktualnych standardów.
59. O zmianie Regulaminu Organizator powiadomi Uczestników poprzez komunikat w Aplikacji
oraz poprzez wiadomość e-mail, udostępniając zmieniony Regulamin oraz podając termin
wejścia zmiany Regulaminu w życie, przy czym termin ten będzie wynosić co najmniej 14
(czternaście) dni od daty przesłania powiadomienia o zmianie Regulaminu, z zastrzeżeniem
ust. 60 poniżej.
60. Jeżeli obowiązujący przepis prawa, orzeczenie lub inny podobny akt uprawnionego organu
władzy publicznej będzie wymagał od Organizatora wprowadzenia zmiany Regulaminu w
krótszym terminie, niż wskazany w ust. 59 powyżej, powiadomienie o zmianie Regulaminu
będzie wskazywać taki krótszy termin, wraz ze wskazaniem przyczyny.
61. Zmieniony Regulamin stosuje się do Uczestnika, który nie zrezygnuje z udziału w Programie
przed datą wejścia zmiany Regulaminu w życie. Rezygnacja z udziału w Programie następuje
na zasadach określonych Regulaminie.
XIV. Zakończenie Programu
62. Organizator może zakończyć Program w każdym czasie, z ważnej przyczyny, jaką jest:
a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mająca bezpośredni wpływ na
Program i skutkująca koniecznością jego zakończenia;
b) ekonomiczna nieopłacalność Programu;
c) wydanie orzeczenia lub decyzji przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej
dotyczącej Programu i skutkującej koniecznością jego zakończenia;
Page | 9
d) wprowadzenie w miejsce Programu innych form działalności promocyjno-marketingowej
dotyczącej Organizatora
63. O zakończeniu Programu Organizator powiadomi Uczestników poprzez komunikat w
Aplikacji oraz wiadomość e-mail, wraz ze wskazaniem daty zakończenia Programu, przy czym
termin ten nie może wypadać wcześniej niż 30 (trzydzieści) dni od daty przesłania
powiadomienia o zakończeniu Programu. Organizator zapewnia jednak Uczestnikom
możliwość wykorzystania ważnych Punktów, jeszcze przez co najmniej 1 miesiąc od daty
zakończenia Programu. W tym samym okresie Uczestnicy będą mogli również realizować
zamówione punkty (zgodnie z terminem ich ważności). Wykorzystanie Punktów i ich
realizacja następuje zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
64. Po upływie terminu, o którym mowa w ust. 63 powyżej, Program zostaje zamknięty, zaś
Konta Uczestników usunięte. Z chwilą usunięcia Kont niewykorzystane przepadają.
XV. Komunikacja z Uczestnikami
65. W ramach Programu Organizator wysyła do Uczestników komunikaty bezpośrednio związane
z przebiegiem Programu. Komunikaty przesyłane za pomocą powiadomień push (jeżeli
Uczestnik dopuścił ich otrzymywanie na swoim urządzeniu mobilnym), SMS lub wiadomości
e-mail.
66. Komunikaty, o których mowa w ustępie poprzedzającym, mogą dotyczyć w szczególności:
a) powiadomienia o naliczeniu Punktów;
b) powiadomienia o braku aktywności Uczestnika w ramach Programu wraz ze zwróceniem
uwagi na możliwość wygaśnięcia Punktów zgodnie z postanowieniami Regulaminu;
c) opowiadomienia o zmianie Regulaminu lub zakończeniu Programu.
67. Jeżeli Uczestnik dopuścił otrzymywanie powiadomień push na swoim urządzeniu mobilnym,
będzie on dodatkowo otrzymywał powiadomienia push o nowych ofertach, usługach,
konkursach, promocjach dostępnych w Aplikacji.
XVI. Dane osobowe i prywatność
68. Udział Uczestnika w Programie wiąże się z przetwarzaniem jego danych osobowych przez
PrimoPartner sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (40-155 Gliwice), ul. Henryka Sienkiewicza 13
(Administrator).
69. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się
poprzez adres e-mail: iod@primopartner.pl lub pod adresem korespondencyjnym:
PrimoPartner sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 13, 40-155 Gliwice (z dopiskiem „IOD” lub
„dane osobowe”) w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
70. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w celu wykonania zobowiązań Organizatora,
wskazanych w Regulaminie, w tym przygotowywania i dostarczania Promocji, naliczania
Punktów, wymiany Punktów obsługi Konta w Aplikacji i komunikacji z Uczestnikami, a w
przypadku złożenia reklamacji w celu jej rozpatrzenia. Dane osobowe Uczestników będą
podlegały profilowaniu w celu przygotowania i dostarczenia dostosowanych do Uczestników
Promocji.
71. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Uczestników, w tym profilowania, jest
niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o uczestnictwo w Programie, a w zakresie
Page | 10
danych dodatkowych, podawanych na podstawie - zgoda na przetwarzanie danych
osobowych.
72. Przetwarzanie danych osobowych dotyczących Uczestnika w celu przygotowania i
dostarczenia dopasowanych Promocji, może w niektórych przypadkach polegać na
zastosowaniu systemów informatycznych, pozwalających na automatyczne dopasowanie
Promocji do Uczestnika, które następnie są dostarczane do Aplikacji bez ingerencji człowieka.
Organizator informuje, że zgodnie z obowiązującym prawem w przypadkach, w których
decyzja podjęta w oparciu o takie przetwarzanie danych osobowych dotyczących Uczestnika
wywołuje dla Uczestnika skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na niego wpływa,
Uczestnik ma prawo do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Organizatora, wyrażenia
własnego stanowiska i zakwestionowania decyzji. W tym celu Uczestnik może skontaktować
się z BOK.
73. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o prawach
przysługujących osobom, których dane dotyczą, dostępne są w Polityce prywatności.
XVII. Postanowienia końcowe
74. Językiem umowy o uczestnictwo w Programie, zawieranej przez Organizatora z Uczestnikiem,
jest język polski.
75. W ramach udziału w Programie i korzystania z Aplikacji zabronione jest dostarczanie przez
Uczestników treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje.
76. Szczegółowe informacje o Programie i warunkach uczestnictwa w nim są dostępne:
a) w serwisie internetowym: https://primopartner.pl/;
b) w BOK;
c) o w biurze siedziby Organizatora.
77. Regulamin jest dostępny w wersji elektronicznej (w tym również do pobrania w formacie
PDF) pod adresem: https://primopartner.pl/
78. Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.
Page | 11
Załącznik nr 1 Wzór formularza odstąpienia od umowy o (formularz ten należy wypełnić i
odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: PrimoPartner sp. z o.o., ul. Henryka Sienkiewicza 13, 40-155 Gliwice, adres e-mail:
info@primopartner.pl Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o uczestnictwo
w Programie:
____________________________________________________________________________
(imię i nazwisko konsumenta)
___________________________________________________________________________
(adres email konsumenta podany podczas rejetracji w Aplikacji)
___________________________________________________________________________
(adres korespondencyjny)
____________________
(podpis konsumenta)